Madlwach

GASTWACHE NEUKEFERLOH 2024

Maibaumstüberl-Zeit is Gspusi-Zeit! 😍

Als Warm-Up für unsere Gspusi Party am 29. Mai veranstalten wir im Maibaumstüberl der Edelweiß Schützen Grasbrunn-Neukeferloh eine Gspusi-Wach und heizen richtig ein! 💋

⏰ Wann? 27. April ab 19:00 Uhr 

📍Wo? Maibaumstüberl Leonhard-Stadler-Straße 18, 85630 Neukeferloh

Schaut’s vorbei und findet euer Gspusi!  Wir freuen uns auf eine Wahnsinnsparty mit euch!

 

GASTWACHE NEUKEFERLOH 2024

Endlich ist wieder Maibaumstüberl-Zeit! 😍

Für die Edelweiß Schützen Grasbrunn-Neukeferloh veranstalten wir eine Apres-Ski-Wach und unterstützen sowohl vor als auch hinter der Bar! 🎿🍻

⏰ Wann? 05.April ab 19:00 Uhr 

📍Wo? Maibaumstüberl Leonhard-Stadler-Straße 18, 85630 Neukeferloh

Schaut’s vorbei bei unserer Wach im Maibaumstüberl in Neukeferloh, die Edelweißschützen & wir freuen uns auf eine Wahnsinnsparty mit euch! 

GASTWACHE HARTHAUSEN 2023

„Après Ski Party“

Endlich ist wieder WaHü Zeit!
Zwar haben wir dieses Jahr leider nicht die Ehre den Maibaum aufzustellen, dafür aber unsere guten Freunde und Nachbarn, der Burschenverein Harthausen.

Wir unterstützen natürlich liebend gerne sowohl vor als auch hinter der Bar! Am 22. April  ab 19:00 Uhr haben wir deshalb eine Gastwache mit dem Motto „Après Ski“, da die Party letztes Jahr der absolute Wahnsinn mit euch war! Schaut’s vorbei in der Wachhüttn Harthausen, Wolfersbergstr. 14.

Wir und der BV Harthausen freuen uns auf euch!


MAIBAUM GRASBRUNN 2022

Madlwach „Après Ski Party“

Mia kemma zwar ned mit Skiern auf die Party aber a spitzn Gaudi, wia auf da Skihüttn, kenn ma eich auf jeden Foi garantieren! Für wos zum Tringa, frische Pizza und guade Laune san unsere Madln am 23. April in der Wachhüttn Grasbrunn für eich do.

Madlwach „Time Travel“

Endlich, nach 2 Johr Corona kemma olle zam ois nachhoin, wos ma die letztn Johr so sehnlichst vermisst ham! Aber bevor ma mit unsam Maibaum richtig starten kenna, mias ma erstmoi a wichtige Sach nochfeiern. Und des is unser geliebter Weiberfasching, bei dem ma oiwai zumindest Sieger der Herzn warn. Am 01.April gibt´s in der Wachhüttn Grasbrunn unsar Time Travel Party. Jede Stund wern ma oa Jahrzehnt feiern und dabei hoffentlich a fetzen Gaudi ham! Mia gfrein uns scho auf euch!

MAIBAUM GRASBRUNN 2017

Madlwach „hautpsach es knoit“

Hauptsach es knoit?
Des hoff ma doch! Unser zwoate Madlwach soi neihaun oiso schauts vorbei!
Joghurtschnaps Teil 2 ist ogsogt…

Dere
Dirndlschaft Grasbrunn

Madlwach „WE LOVE 90 ´S“

Servus miteinander!

Am Samstag is soweit. Mia Madln bewachen des erste moi unsern Grasbrunnen Maibaum…
Und wie’s so schee hoast: Früher war alles besser, deswegen werden mia mit guader 90ger Musi ordentlich die Hüttn einheizen!
Was a dazua ghert ist natürlich unser Joghurtschnaps, ohne den geht gar nix!!!
Damits a guade Unterlage habts, gibts Pizza.

Oiso, schauts vorbei, mir gfrein uns narrisch!

Dirndlschaft Grasbrunn